No hope

I natt låg jag och stirrade i taket, imorse vaknade jag med tårar i ögonen och nu gråter jag som jag vet inte vad. HELVETE.
Det som gör så fruktansvärt ont är att han inte "sörjer". Det låter ju som om han dumpade mig, men det var inte så det gick till. Utan vi bestämde oss för att bryta tillsammans. Men A har inte visat sig ledsen eller sårad utan han verkar bara ha det bra. Det är detta som gör så fruktansvärt ont. Att vara ensam om att vara ledsen.

Hur ska jag klara av de kommande veckorna? Minst fyra prov och plus inlämningar på det. Jag kan inte ens hålla mina tankar i styr. Allt jag vill göra är att glömma. Men hur ska jag kunna glömma något som betydde så mycket? Den enda trösten jag har, är att han inte är värd att tänka på. Eftersom han inte tänker på mig.

För att få detta att bli lite komiskt så kan jag se det positivt till att vi bröt på lovet. Hur skulle jag annars klara mig i skolan? Jag kan inte slänga bort mer tid i skolan än vad jag redan har gjort. Aldrig trodde jag att sista året skulle bli såhär jobbigt.

Nej, idag måste jag rensa alla tankar och försöka sätta mig ner och plugga. Med prov imorgon (som jag inte ens har tittat på) borde jag känna stress, men det gör jag inte. Jag känner mig bara tom, tom på energi och tom på känslor.

Jag måste städa mitt rum också, det kanske är en bra lösning för att slippa tänka. Ett bad skulle inte sitta fel det heller.

Ikväll kommer brosorna hit, känns jobbigt att berätta att det är slut mellan mig och A för dem.

FAN, nu måste jag sluta tänka på honom. HAN tänker inte på mig.










Kommentarer
Postat av: lina

aa okej tack så mycket ;)

taack och detsamma ;D

2009-03-01 @ 15:14:05
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Mobmud

Han tänker säkert jätte mycket på dig men vill bara få det att funka genom att tänka positivt och hoppas på att ni blir tillsammans igen

2009-03-01 @ 19:15:08
Postat av: Fridolainen

Tro mej gumman, genom det jag har sett så tänker han på dej väldigt väldigt mycket.

2009-03-01 @ 19:26:50
URL: http://fridaboyner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0