And.. ?

Livet kan vara riktigt förjävligt sometimes och mitt liv är ett praktiskt exempel. På något sätt förstör nästan allt bra som finns i mitt liv, förr eller senare. Vad är det som är så förjävligt? Jo, jag säger som de flesta tjejer: kompisarna är falska.

I somras fick jag en sak bekräftad med ord, min X är en alkoholmissbrukar (alkoholist låter så förnedrande). Att få höra det, kände det som om någon vred sönder min kropp. Jag hade ont överallt; hjärtat, magen och det var svårt att andas. Under en lång period har min familj levt i en stor kris och det är omöjligt att förstå för en människa som inte har varit med om det.

Trots alla kriser och problem i mitt liv kan jag faktiskt känna glädje, vilket förut kändes som en omöjlghet. Jag vill inte att den här bloggen ska bli falsk och bara handla om bra saker eller det senaste modet (även fast jag jag tycker det är väldigt roligt). Nej den här bloggen ska beröra livet och inte massa fantasier. Däremot är det inte fel med att drömma, för utan mina drömmar vore jag inte här.

Enjoy
XoXo
Maja

Kommentarer
Postat av: notna

du skriver as bra

2009-02-02 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0