Morning

Idag vaknade jag upp på kanske ett av de bästa sättet som finns att vakna upp till. Jag var glad.

Det kommer att bli en ganska stressad dag idag. Till att börja med måste jag plugga MASSOR! Sen är den stora frågan om jag hinner åka till P och göra mig iordningen innan vi ska på middag hos födelsedagsbarnet. Ikväll blir det nämligen utgång då vi ska fira Lisa.

Nya nummret av Elle har även trillat ned i brevlådan, vilket gör det svårt att starta pluggandet. Men jag får väl se läsningen som en belöning, dvs när jag är klar med matten (minst 60 räknade tal) så får jag läsa lite Elle. AWESOME! =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

missa inte min tävling du har chans att vinna en scarf du behöver bara lämna en kommentar lycka till. :-)

2009-03-08 @ 11:05:08
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0