Here we go again. .

Ja, och så var det onsdag igen. .

Men, det var ingen vanlig onsdag idag! Jag ställde klockan på 06.50 och när jag vaknade satte jag på mig mina träningskläder och sedan begav jag mig ut i skogen och sprang några kilometer!  Det var underbart! Jag hatar att alla problem gjorde så att jag slutade göra det jag älskar; att träna. Men jag förlorade orken och jag kände inte längre någon mening med min träning.

Att känna vinden slå mot ansiktet och den kalla luften som dras in till lungorna, är obeskrivligt. Det bästa med att springa på morgonen är att det gör mig så glad och det är ett av de bästa sätten att starta dagen på.

Ha en bra dag!

/Maja

Kommentarer
Postat av: emmy

det är riktigt härligt att springa på morgonen :)

2009-03-04 @ 09:37:51
URL: http://youuknowit.blogg.se/
Postat av: Alva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 02:02:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0