Get tired of wasting


"A new day has coming and I'm full of life"

Så, idag är det söndag. Utgången med killarna i fredags var härlig, skönt att tänka på annat och att skratta lite! =) Morgonen efter vaknade jag i soffan i deras lägenhet och så gjorde Mårten omelett till mig. Vi pratade lite om allt, vilket har varit riktigt skönt. Det har varit ganska jobbigt att inte "riktigt" kunna prata med någon. Men det är å andra sidan ganska vanligt för mig, jag har inte någon som jag verkligen kan öppna mig för. Jag hade A till en början, men det försvann för några månader sedan (i samma veva som vi började bråka). Allt jag är rädd för är att X ska göra något och att jag sedan står ensam. Men ensam är stark!

Nu har jag bestämt mig vad mitt tidsfördriv ska vara! Bortsett från SATC och Scrubs, så ska jag börja gymma. Jag är riktigt taggad på att fixa till kroppen till sommaren och att få sätta upp massa mål igen! Så följande vecka kommer infatta gympass och hardcorepluggande till högskoleprovet!

Hoppas ni får en bra dag!







Kommentarer
Postat av: lisa

snygg blogg

måste tipsa om



unzip.se

unzip.se



bäst pris på FRANK DANDY SALMING

2009-03-15 @ 15:35:41
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0