Min åsikt

Hejsan!

Ja, idag har det varit en lång dag i skolan + en massa plugg efter skolan. Imorgon har jag italienska-prov.

Tack för alla svar på gårdagens fråga, det var roligt att se vad ni tycker. Några stycken undrar vad jag tycker i frågan. Om jag ska säga ärligt så är Alla Hjärtans Dag något överskattat enligt mig. Som någon av er sa, så tycker jag att årsdagar är mer speciella. Eftersom vid dessa tillfällen firas det något som är personligt mellan paren. Jag ber inte om någon present från min pojkvän och jag förväntar mig ingen heller. Enligt mig är det viktigare att bara umgås och ha det mys =)
För er som inte firar Alla Hjärtans Dag på något sätt, så är det ju en perfekt lördag att festa loss på! Det kan ju vara awesome det med!

Nej, nu är det dags för marängtårta som syrran har fixat ihop!
Ha en bra kväll!

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0