Sick


Ännu en dag, vaknade jag med världens huvudvärk (kan vara att jag inte sov en minut), illamående och magont. Maginfluensa nästa? Det var vad läkaren trodde (pappa). Jag fick medicin och sedan gick jag och la mig igen (alltså ingen skola idag heller). Några timmar senare vaknar jag av att Angelika ringer. Hon tror att jag har blivit kidnappad, haha! Jag var tvungen att lugna henne med: - Nej jag har bara maginfluensan!

Eftersom vi skulle ha jobbat på projektet idag kände jag mig riktigt dum.. Arbetet eller tidningen ska inlämnas nästa tisdag (alltså om en vecka, stress)..

Så, vad har jag gjort idag? Jag har tittat på satc, faktiskt det enda som jag har gjort under hela dagen (Bortsett från att dricka te). Nu börjar snart sista säsongen lida mot sitt slut vilket leder till att jag förlorar mitt tidsfördriv. Jag förlorar även mitt sätt att både skratta och gråta samtidigt.. Tragiskt jag vet, men när alla ens tjejkompisar har lyckliga förhållanden så är det inte så lätt att få tid hos dem.

Ha en bra dag!

Maja

Kommentarer
Postat av: MalinB

Jag tycker du ska satsa på någon annan serie som utbyte, vet precis hur skönt det kan vara att följa någon annans liv när ens eget känns pest. Jag har betat mig igenom Gossip Girl & Ghost Whisperer, de blir man helt fast i! :-)

2009-03-17 @ 18:46:50
URL: http://www.akutgruppen.com
Postat av: Maja



Ja, men det är väl precis det som är så skönt. Att komma bort från verkligheten en liten stund.. Gossip girl kanske var något ;)

2009-03-17 @ 22:08:13
URL: http://waitingforamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0