Past


Vaknade med världens huvudvärk imorse, så det blev ingen skola. . Istället har jag legat i sängen och tittat på satc, jag är inne på sista säsongen nu, buhu. . 

Jag slapp åka in till drop in, eftersom jag äntligen fick tag på henne och bokade en tid, skönt! Halv 6 har jag en tandläkartid också. . Därefter kanske det blir av till stan (beroende på hur jag mår..)

Något jag har tänkt på den senaste tiden, är att världen är sjuk. Det är så stört alltihopa.. Ibland förstår jag inte vad som händer, som till exempel; hur kan något som har betytt så mycket och varit en så stor del av ens liv plötsligt gå upp i rök? Hur kan två människor som är "online" inte säga hej? Två människor som har betytt allt för varandra, två människor som alltid har ställt upp för varandra och två människor som älskade varandra utöver allt annat. Det är bara stört, helt jävla stört. Därför loggar jag ut.


Kommentarer
Postat av: Leia

Att vakna med huvudvärk är bland det värsta som finns, det förstör hela dagen :S

2009-03-16 @ 18:02:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 22:18:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0