Övertrött


- Maja, varför är du så glad idag (jobbkompis)
- Jag är inte glad, utan jag har inte ätit på 7 timmar och jag har haft matte-prov. Så jag är inte glad, jag är trött!

Matte-provet gick okej. Eller faktum är att jag har ingen aning. Det kan ha gått åt pipan men det kan också ha gått bra. Vem vet, det återstår att se.

Nu har jag precis slutat jobba! Det har varit full fart på mig idag. Nu när matte-provet är över får jag ännu större ångest inför engelskan. Jag är KÖRD!

Nu ska jag äta godis och titta på film. Förresten, visste ni att när man jobbar på donken bränner man hundratals kalorier! Awesome =)

Byebye

/Maja

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en jobbig dag i skolan! Ha det bra! Lägg gärna in en kommentar på min blogg!

2009-03-13 @ 15:46:43
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0