It's time to make my way

Ja och vad har hänt denna söndag? Inte mycket.

Jag har läst lite religion, men bara till en viss del. Jag kunde inte riktigt koncentrera mig så jag valde att titta på några avsnitt av SATC istället. Konstgt hur "NY tjejerna" kan göra mig glad, näästan overkligt att jag genom att titta på serien kan glömma alla problem.

Annars då, jo jag har städat (som jag sa). Allt skräp försvann och alla minnen ligger nedtryckta i en låda, utom rosen (alla hjärtans dag -08) vilken jag inte vet hur dens öde blir. På något sätt vill jag bara bryta den, men på något annat sätt hänger den ganska oskyldigt på väggen.

Men det var faktiskt inte därför jag städade, dvs att "städa" bort A. Känns skönt med ett lite renare rum. Tomt, men okej. Nästan lika tomt som det känns på mitt vänstra ringfinger. Ringen ligger i en låda. En låda som jag inte vill se.


Nästan lite komiskt. Jag sitter här framför datorn och lyssnar på musik. Just nu spelas  "Three Doors Down" med låten
It's the only one you've got" och orden "You got to live this life you're given, like it's the only one you got" hörs från högtalarna. Tänk om det vore så enkelt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

God natt!

2009-03-01 @ 22:13:23
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0