Funky Wednesday


Den här onsdagen har varit väldigt skum. Då jag säger skum, menar jag känslomässigt. Jag har ingen kontroll över vad som händer längre. Den ena stunden har jag bestämt mig för en sak, men sedan så "vips" glöms alla mina planer och jag faller ned igen till ruta ett.

För övrigt, har jag suttit i min mini-soffa och pluggat matte c TVÅ dagar i streck för tillfället. SJUKT, jag vet, men tyvärr sant. "Ingen" skola idag heller (= två meningslösa lektioner som jag inte orkar åka sammanlagt 2 timmar för). Mitt pluggade gick bra, fram till typ klockan 15.00 då hjärnan TOTALT vägrade. Jag satt och proppade i mig frukt och russin (=energi) men det gick inte särskilt bra, vilket ledde till att jag gav upp. Det blev två avsnitt av satc och sedan var det middag.

Så, nu sitter jag här igen. I min soffa, med trött hjärna och sönderstressad. Jag får ont i magen av att jag inte ens har börjat på engelskan och den ska in på fredag. 6 SIDOR! och jag har inte börjat! PANIIIIIIIIIIIK!

Imorgon ska jag jobba plus matteprov= kört (kan inte plugga) och på fredag ska jag till psykologen på eftermiddagen, vilket gör så att hela dagen i princip försvinner och sedan på kvällen blir det utgång. Hur i helvete ska jag hinna?!

Aja, jag får väl tänka som en gammal "vän" brukar göra:
"Det är ett senare problem" .

Jag har aldrig förstått mig på det uttrycket! Hålla, vi lever i nuet inte i framtiden! Jag är en typisk tjej som måste ha allt planerat och klart, sedan när det krisar och planeringen går i stöpet gör även jag det, - haha.

Ha det bra!

/Maja

Kommentarer
Postat av: isabelle

hjälp mig!

komentera minst en bra låt på min blogg.

snälla (A)

tack i förhand

Kram

2009-03-11 @ 20:57:57
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/
Postat av: sannie

ibland blir det inte som man har tänkt sig..

2009-03-11 @ 21:20:18
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0