Förvirrad. .


Jag är verkligen förvirrad av vad som händer nu. Det sänds liksom två typer av budskap och jag har ingen aning om hur jag ska tolka detta! HELT CONFUSED! Ska jag skratta eller ska jag gråta? Ska jag släppa eller ska jag gå närmare? Vad ska jag göra?

Ibland känns valet helt självklart men så plötsligt raderas säkerheten ut. Så fort jag trodde att något höll på att bli bättre så tappar jag taget. Är det bara jag som missuppfattar eller har jag rätt?

Varför, var du tvungen att skriva singel på FB efter hur vi hade igår?





Kommentarer
Postat av: Fridolainen

Du får iaf några signaler överhuvudtaget. David ignorerar mej fullständigt. Jag vet att ni löser det där.

2009-03-10 @ 00:53:18
URL: http://fridaboyner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0