Back on track


Idag var jag tillbaka i skolans lokaler. Det kändes mycket deprimerande och på en sekund var lovet ett minne blott.

Den första lektionen startade 8.20, det var religion och prov dessutom. Det var muntligt prov och frågorna som läraren ställde var riktigt skumma. Jag är mycket glad att jag inte la ned varken tid eller energi till att plugga till det provet, eftersom man fick inte en syl i vädret. Vi var 6 st personer i min grupp och vi hade 20 minuter på oss att prata. Alla hann typ säga 10 ord var sen var det slut. Som sagt, jag är mycket stolt över att inte ha ödslat tid på det där.

Efter 20 minuter i skolan så fick jag veta att vi inte hade någon mer lektion. Skönt. Så det blev att åka till stadsbiblioteket. Tyvärr hittade jag inga böcker som jag kunde ha nytta av i min engelska uppsats (den som måste vara 6 sidor lång).

Så, vad ska jag göra nu? Med filosofiprov på onsdag så kan det vara bra att börja titta igenom det, med tanke på min dåliga koncentrationsförmåga. .






Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin bild!

2009-03-02 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0