Attack

God morgon!

Idag startade jag dagen med en långpromenad runt skogen, vädret gjorde mig lycklig. Jag älskar snön (bara om man slipper slasket) och jag tror att de flesta håller med om att snö är bättre än is och slask.

Igårkväll hade jag ett riktigt långt samtal med Angelika, det kändes riktigt skönt att vi har fått tillbaka det. Det gör mig på riktigt bra humör och jag märker hur mycket jag har saknat det där "tjejsnacket". Det är skönt att kunna prata bort 2 timmar på telefon, när man egentligen inte har sagt något vettigt överhuvudtaget.

Usch, det är bara tisdag och jag vill bara att helgen ska komma! Det ska bli så himla skönt att ta studenten om några månader! Alla andra får panik av bara tanken (att skolan tar slut och att "det vanliga" är över) men jag är bara lycklig. Det känns så overkligt också, dels för att jag för bara några månader sedan seriöst funderade på att ta ett sabbatsår. Men snart är det slut och jag kommer att jubla av glädje.

Snart är det dags för studentskivan också. Det är så mycket som måste fixas! Dels kläderna, men jag har också dragit igång en "skivgrupp" som ska fixa lite saker till skivan, såsom "diplom" till alla i klassen ("klassens arbetslösa", "klassens hemmafru/man" osv.) Självklart så måste jag sälja massa biljetter också!! Men det problemet känns inte så jobbigt, eftersom syskonen och kusinerna med kompisar fyller upp ganska många platser. Så det är en stor lättnad!

Jag tänkte starta dagens första inlägg med en riktigt bra låt (typisk "maja-låt"). Idag blir det 30 Seconds To Mars med Attack.

Ha det bra!
/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0