Slingor och mittbena


Efter 4 timmar gick jag ut från frisörsalongen. Lisa var riktigt duktig ovh VÄLDIGT nogrann, jag har ALDRIG blvit så ordentiligt klippt. Jag lämnade salongen med blonda slingor i olika nyanser och en mittbena. Jag kunde inte besluta mig för vilken snelugg jag ville ha, så det blev något helt annat. Typsikt mig. Men jag är nöjd, som sagt jag älskar förändring!

Egentligen skulle jag vara på NK-mingel nu, men jag bestämde mig för att stanna hemma och ha det lugnt och skönt. Kanske blir en bra film och en kopp med te.

Jag skickade nyss ett mail med mina mått till fotografen och jag tänkte ringa imorn för att bestämma tid för möte.

Usch, vad trött jag är. Det blir nog en tidig kväll för min del.

Hoppas ni får en bra kväll!

/Maja

Kommentarer
Postat av: Erica

Snyggt!



sv: Tack desamma (:

2009-02-10 @ 20:57:50
URL: http://Ericalook.se
Postat av: HANNAH

Fint rakt hår du har, ser sådär perfekt fönat ut :)

2009-02-11 @ 11:52:32
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: MalinB

Blev sjukt snyggt tycker jag! :)

2009-02-12 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0