Modell = jag!?


Jag är i chock. Det kan inte vara sant. Något hände när jag var ute i vintersolen. Jag försökte nämligen få tag i en person som jag har en jobbintervju med på torsdag (som jag har ringt minst 10ggr utan att få svar). Då under de vanliga ringtonerna, så börjar det pipa i luren. På skärmen står det "samtal väntar: Okänd". Jag förstod direkt, det är ju dem! Fort som satan försökte jag lägga på det tidigare "onödiga" samtalet. Min mobil började krångla och jag kände hur magen vände och vred sig: "JAG FÅR INTE MISSA DET!". Jag la på den ena linjen och trodde för en sekund att jag hade råkat trycka bort båda. Då såg jag "Okänd, svara" och jag tryckte direkt på "YES".

Det var den jag trodde. När hon började: "Vi har bestämt oss för att..." ville jag i princip svimma, rösten på andra sidan luren fortsatte: "vi vill ha med dig i agenturen!" Samtidigt som vi försökte boka ett möte, ville vovven dra runt och hälsa på kompisar. Jag tappade kontrollen och jag blev alldeles förvånad. Jag var inte beredd på att hon skulle ringa under skogspromenaden, in fact var jag på väg att inte ens ta med mig mobilen. Men jag är HUR glad som helst att jag gjorde det!! Överlycklig!

Nu ska jag försöka smälta det här. Det blir nog ett och annat avsnitt av SATC säsong 2.

Ha en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: namnlös

din blogg är as fin =)

2009-02-02 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0