God Morgon!



Jaså, då var den ännu en ny dag. Det kändes underbart att få sova lite längre än vanligt! Idag blir första dagen på lovet och vad ska jag göra?

Jag och mamma ska åka in till stan och titta på tyg till gardiner och klänningar.
 
Vad sjutton ska jag göra på det här lovet egentligen? Jag önskar att jag bara kunde resa iväg, men det lär inte hända. . Jag vill bara ha någon plan så jag inte får den "vanliga" ångesten "Jag har inte gjort NÅGONTING". Men det lär väl inte hända det heller. Alla vänner/pojkvän är så upptagna så de får väl inte ens tid att träffa mig.

Tänk om det var som när jag var liten. Det här kanske låter freaky. Men jag minns att oavsett om mina vänner var dumma/upptagna så hade jag en annan vän, en bättre sådan, denna "underbara" vän var min egen skugga! Haha, jag minns hur det var någon dagisfröken som sa det till mig, då jag hade sagt "Jag har inga vänner" då sa denna dagisfröken "Du har alltid en vän, en bästa vän, din skugga såklart". Som liten och dum kändes det som en lättnad; "Jag är inte ensam". Men denna "skuggkompis" försvann nog efter en vecka eller så, eftersom jag insåg att den inte var en vidare på att kommunicera. Men ändå.

Nu ska jag äta frukost och sedan kanske det blir en promenad med vovven.

Ha det bra!

/Maja

Kommentarer
Postat av: Maggie

Fina bilder du lägger upp. Typiskt jag bilder =)

2009-02-23 @ 14:02:32
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: jolin

vilken fin blogg du har! ta gärna en titt i min:)

2009-02-23 @ 15:40:58
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0