090228

Nu är det snart slut på månaden februari. Vad har hänt den här månaden? Mycket. Till en början var det en av de bästa månaderna i mitt liv. Modellkontrakt och närmare relation med kompisarna var bara några av de bra sakerna som inträffade. Men i mitten av månaden blev det kaos. X fick återfall, A och jag bråkade ständigt vilket också resulterade i att vi gjorde slut.

I början (någon dag efter att jag och A gjorde slut) fanns hoppet uppe om att det skulle bli bra igen. Vi bestämde oss nämligen för att bara vara "bästa vänner". Det kändes som en bra lösning, dvs att vi skulle hitta det "bra" hos varanndra istället för att bara bråka. Till en början hade vi bra kontakt via telefon och det kändes okej. MEN när A åkte till Åre i torsdags så försvann allt. Sms som bara var stela och brutna löften som "Jag ringer dig när jag är framme" och liknande började bli vanligt. Han försvann, han slutade vara min "bästa kompis" och han började ignorera mig. Det kändes som en kniv i hjärtat.






Kommentarer
Postat av: Fridolainen

Jag har också blivit dumpad nu. Du och Anton kommer säkert bli tsm igen, men för mej och David, det är så jävla över...

2009-03-01 @ 10:34:16
URL: http://fridaboyner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0