I'm lost

Klockan är snart halv elva och jag måste gå upp kl.6 imorgon. Jag vet att jag inte kommer lyckas somna. Men jag måste nog börja tidigt, med att ens försöka stänga ögonen.

De senaste nätterna har det tagit flera timmar innan jag somnar. Under dessa timmar har jag tänkt, gråtit, skrivit dagbok  och har haft ont i hela kroppen. Många gånger känns det som om hela magen vrider sig av smärta.

Med ett prov imorgon på första lektionen (ett prov som jag ärligt talat inte har pluggat till det minsta = absolut inte likt mig) så måste jag få någon timmes sömn. Jag önskar att jag kunde få ligga i hans armar, på hans bröst och somna av att höra hans hjärta slå.


Hoppas att  ni iallafall sover gott!

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0