UTMANING!

Förlåt för att jag har varit så seg med uppdatering. Men intervjun igår ledde till ett besök hos A. Vi hade så mycket att prata om, vilket gjorde så att jag inte hann blogga. Men nu är jag tillbaka! Och jag börjar ett inlägg med en utmaning.


UTMANING

Jag har blivit utmanad av Fiffi

"Bloggaren skriver 8 fakta / vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta / vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)"

1. Jag har en tatuering på vänster handled (symbolen VI)
2. Jag är envis som en åsna och vill alltid ha rätt
3. Jag är ingen kaffemänniska, men jag försöker lära mig
4. Jag älskar godis!
5. Jag hoppar "glädjehopp" när jag är lycklig
6. Jag är sämst på att ljuga
7. Min favoritfilm när jag var liten var "My little ponny"
8. Jag älskar att sova i nytvättade lakan

Jag utmanar:
Jackeline
Pernilla
Josefine
Carita
Sanna
Gabrijela
Malin
Erika

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, oj då. Jag är utmanad =)

Jag hinner nog inte svara på allt det där..



Men är du modell? Gud vad roligt asså! =D

2009-02-10 @ 13:27:25
URL: http://pernillaaah.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Sv: Bra! Hoppas allt är bra i dag!

2009-02-10 @ 13:36:11
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Erica

Va kul att du utmanade mig! (:

Men jag har gjort den där för inte så länge sen ^^ Det är bara att söka på "utmanad" i min blogg om du vill läsa de (:

2009-02-10 @ 15:52:35
URL: http://Ericalook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0