Fullt ös

Hej igen!

Helgen har varit riktgt bra och framförallt skön! Födelsedagsfirandet i fredags var lyckat! Det var riktigt roligt att vara med tjejerna och bara ha en rolig utekväll. En del skumma människor träffade vi på dock. Dels var det den där konstiga killen, som helt randomly hade mitt nummer (vilken anledningen var att Angelika hade lånat hans mobil för att få tag på mig). Han var lite läskig faktiskt, haha!

I lördags ringde klockan tidigt och det var dags att jobba. Tackar för att Palm gav mig dem där "vattentabletterna" eller snarare magitabletterna på fredagskvällen då vi skulle gå och lägga oss. De gjorde mirakel och jag slapp att vara bakis på jobbet. Efter 3 timmar på jobbet åkte jag tillbaka mot Palm, där vi åt våfflor och kollade på "Mystic River".  Jag åkte hemmåt ganska tidigt, eftersom jag bara ville sova. Och så avslutades den lördagskvällen med en kopp te och satc.

Så, vad har jag gjort denna söndag? Jag har pluggat. Jag visste inte att engelska uppsatsen skulle bli så här komplicerad och omöjlig! Jag hatar den! Nu när jag har suttit och råpluggat engelska så har jag helt glömt bort matten. HELVETE! Men jag klarar mig säkert (haha eller inte).

Ha det bra och hoppas ni hade en bra helg!

/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0