HELGALEN kväll!

BÄSTA kvällen någonsin upplevde jag igår! Trevliga människor, bra lokal och massa roligheter. 3 gratisdrinkar, ett glas champange och trevligt umgänge. Jag trodde att jag skulle vara "deppig" på krogen men det visade sig att bli underbart!

Till en början tänkte jag mycket på A. Jag var tvungen att övertala mig själv om att han inte tänkte på mig, så varför skulle jag tänka på honom. Det gick någorlunda, men tankarna om honom försvann inte helt. Fast, vem har sagt att det skulle vara något dåligt med att tänka på honom.

Det var första gången då jag var ute till klockan fem i stockholm! Otroligt att det fortfarande var drag när det var en torsdagskväll, men det var det!

Att gå och lägga sig klockan fem/sex blev inte särskilt uppskattat när väckarklockan ringde klockan nio. Men tanken på varför jag gick upp tidigt övervann tröttheten. Jag möte mamma och pappa inne i stan och sedan gick vi till spa:t. De hade beställt en ansiktsbehandlig (50 MINUTER!!) till mig, det finns bara ett ord att beskriva behandlingen med: UNDERBART!

Efter min lilla "treatment" åt vi italienskt sedan strosade vi runt bland affärerna. Några nya nagellack och mascara blev inköp. OCH, jag fick skor!!

Nu börjar jag känna hur tröttheten slår mig. . Kanske är dags för en liten tupplur!

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: lina

gud vilka underbart fina skor :O :D vart har du fått tag i dem sötnosarna ?:)

2009-02-27 @ 23:52:06
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0