FOKUSERA PÅ DET BRA

Att agenturen ringde igår och gav bra nyheter gjorde mig så himla glad. Faktiskt så pass glad att jag för några timmar slutade bry mig om alla problem. ÄNTLIGEN kan jag få ha en dag utan depp och jag måste säga att jag förtjänar det. Eftersom under mindre än 1års tid har mitt liv fallit sönder. Jag har mått så fruktansvärt dåligt att jag många gånger inte vill vara med längre. Många känner nog igen sig i vad jag skriver och det är hemskt. När jag säger att detta halvår har varit fruktansvärt, så menar jag verkligen det.

Jag förlorade mina vänner, fick bekräftelsen att min X är alkoholmissbrukare, BUP, självbestraffningar, min X in och ut på behandlingshem, akutoperation och upprepade psykologibesök. Allt detta upplevde jag under en tidsperiod av några månader.

Inte många dagar har passerat utan att jag har mått dåligt eller varit någorlunda deprimerad. Det är DÄRFÖR jag är så oerhört glad idag. Min dröm har gått i upplevelse: jag är modell!

Det jag vill säga med det här inlägget är att man ska ALDRIG ge upp, aldrig! Livet kan kännas piss och som ett äckligt mönster av olycka. Men när du minst väntar dig, så inträffar något bra. Jag är ett typiskt exempel. Det gäller bara att se bort från allt dåligt och att fokusera på det bra! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv; haha, jo. Mer ont än vad det gjorde när jag gjorde det hos proffs haha! :P jag är så störd!

2009-02-03 @ 18:12:03
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0